Pyssel!

Igår var jag och älskling och besökte Slöjddetaljer i Skara. Blev en hel del grejer där :D Behöver fortfarande lite roligare klistermärken, får nog ta en vända förbi Lagerhaus också och hitta fina glasburkar till ändamålet. Om inte de heller har några bra klistermärken får jag be min underbart snälla och bästa lillasyster att köpa några på Panduro och posta till mig (A).
 
Jag skulle väldigt gärna lägga upp lite bilder på vad jag håller på med, men eftersom att det ska bli julklapp till bland annat lillasyster så kan jag inte göra det eftersom att hon då och då kikar in här. Däremot mina svärföräldrar lär inte vara så flitiga läsare, så det jag ska göra till dem och till mina egna kan jag nog våga visa bilder på när jag kommit igång med det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback