Törnrosa - Tunntrosa?

Idag var det utbildning på kliniken, kurs i hovvårdens betydelse för hästens hälsa. Det var bra :) Fika och föreläsning, funkar för mig :P

Imorgon är det torsdag - dags att baka för hejdåfika! Herregud, tänk att det gått 10 veckor, och 11 veckor sen jag började! Det verkar på de assistenter/veterinär från andra ATG-kliniker som att många av mina klasskompisar har kört på konceptet att bara göra de 300 obligatoriska timmarna? Jag förstår att en del kanske har valt att jobba på påsklovet och slutat en vecka tidigare, men inte vara ledig på påsklovet och ändå sluta en vecka tidigare? Jag som valt att inte göra projektrapporten är går ju dit imorrn och på fredag också, trots att det egentligen är ok att ta idag som sista dag. Jag vill hellre ha de dagarna på kliniken, och om jag tänkte skriva rapporten, redan ha skrivit den på kvällstid.

Äsch. Jag vill ha lite glass, och så ska jag fortsätta prata med K^^,

Prutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback