Raise your paws! Bare your claws!

Idag var en liten sån där mähä-aktig dag. Det var väl bra, lite att göra i princip hela tiden, men inte riktigt hela tiden. Lyssnade klart på Cirkeln idag, så bra^^ Den är ju helt klart mer riktad åt tjejer i 15-16årsåldern, men den är ändå väldigt bra för att vara skriven av två, svenska författare :) Fortsättningen i triologin, Eld, kommer ut nu. Ska se om den tänker dyka upp som ljudbok snart eller om jag måste vänta på den. Oavsett så ska jag lyssna på Catching Fire och The Mockingjay först.

Jag känner mig faktiskt lite busig idag. Nu när jag kom hem i alla fall :) Jag har varit ute och plockat liljekonvaljer, de doftar så ljuvligt, trots att de inte helt slagit ut än allihopa! Dumma Mats är allergisk så han ställde ut dem på altanbordet >.< Jag vill inte bo här! Jag vill bo hemma i Skövde och plocka liljekonvaljer på Billingen och sätta i en vas på bordet <3
Det var inte blomplockandet som gjorde att jag kände mig busig kanske jag ska förtydliga, men jag säger inte vad det var som var busigt^^, För jag är så busig! :D

Har även stoppat lite tvätt i maskinen, förhoppningsvis hinner jag köra en till ikväll. Får väl vakna mitt i natten och stänga av den -____-

Jag vill åka till Bali NUUUUU!!! Vill ligga i solen och bada i havet med världens underbaraste man <3 God Jul i värmen ;D

Äsch nu får jag spara på dagdrömmarna tills imorrn. Imorrn är det fredag! Äntligen! Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback