Nämen?

Har haft en låt på hjärnan idag, en låt som helt otippat faktiskt kommer ifrån Eurovision Song Contest, Rumäniens bidrag från 2006. Igår tror jag det var som vi satt vid TVn och så var det "Inför ESC" på svt, där en panel tittar på, kommenterar och poängsätter de bidrag som måste kvala in till finalen. Lutade mig tillbaka och lyssnade, det är ändå rätt rolig musik ibland, och jag älskar vissa av deras kommentarer, så klockrena. Efter ett tag var det en tillbakablick på tidigare bidrag, och helt plötsligt var jag tvungen att sätta mig upp ordentligt och titta eftersom jag kände igen en låt jättemycket. Då var det den här låten som fångade mitt intresse första gången jag hörde den. Den är inte egentligen något speciellt, men den är väldigt catchy och jag älskar känslan som infinner sig som påminner om den tiden... För sex år sen. Herregud. Jaja, här är en länk till låten, hoppa in till typ 00.35 eller något innan den börjar.
http://www.youtube.com/watch?v=7pnw9ltj_E8&feature=related

Vad har hänt sedan i fredags då? Inte mycket tror jag. Eller jo, jag har både hunnit rida och tömköra min älsklingsKurt :) Tog ju ett blodprov på honom i söndags som jag analyserade i måndags morse. Han var så frisk så, och var så snäll att sticka :) Köpte en Centaura som är ett insektsrepellerande medel. Trodde att det skulle lukta illa, eller möjligen citronaktigt, men det luktar faktiskt som Barnängens babyolja xD Jättegott^^, Om det är bra återstår att se.

Råkade visst få med mig nyckeln till Land Rovern igår också, så jag blev hämtad på kliniken idag^^ Borde råka få med mig saker oftare xD

Har färgat håret rött igen, tog hela helgen. Blev inte helt rött i underhåret, men jag har för dåligt tålamod för att orka avfärga hur många gånger som helst. Får lägga på en ny omgång rött snart igen för att bygga upp en mer röd nyans än rödbrun som det allra understa är. Men äsch, det är hundra gånger bättre än sist iallafall :)

Näe om jag skulle ta och borsta tänderna eller nåt annat värdelöst? Röv. Glömde avboka min tid till tandläkaren den 8. Måste göra det imorrn på lunchen!

Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback