Get Back In Line!

Idag har varit en ganska häktisk dag, patienter nästan hela tiden. Rätt bra dag faktiskt. Imorgon är det hovvårdskurs med Urban :) Det kommer några blivande legitimerade från andra ATG-kliniker också, roligt. Skönt med en "slapp" dag^^,
Ska försöka minnas att ta med mig ett block, pennor finns det ju...

Har just mumsat lite glass, har House's svåraste fall på i bakgrunden.

Igår hade jag ju en sån ångest över att inte klockan skulle ringa och att jag inte skulle hinna med tåget. Orimlig ångest i och för sig, men idag hände det faktiskt. Somnade om efter att klockan hade ringt. Vaknade 06.17, brukar lämna huset 06.24 och bussen går 06.32. Slängde på mig kläder och tog med mig en banan och sprang de första meterna innan jag insåg att den "bara" var 06.21 och jag hade kunnat hinna bre ett par snabba smörgåsar och ätit på bussen. Jaja, fixade med en Wasa-macka i Selectaautomaten och fick stå ut med att bli hungrig tidigt. Hann ju iallafall dit i tid.

Näe nu ska jag se till att komma i säng i tid så att jag inte gör om samma sak imorgon x3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback