Framtidstro

Försöker med att få till en sådan, fick mitt schema igår för sommaren på Albano. Informationsträff och rundvisning i nya byggnaden. Jättefint och jättestort! Behöver en vecka bara för att lära mig hitta känns det som .___.
Ska bara försöka få ändra lite i schemat så jag får några fler lediga dagar än bara enskilda utspridda. Kommer vara en zombie i höst om jag inte får tvådagarsledigt >.< Men det ska nog lösa sig.

Eftersom det inte blir något långledigt förutom första och sista helgen av sommarlovet så bestämde jag och K idag att vi ska åka någonstans i vinter istället. Vi har kommit fram till att vi vill åka till Indonesien, Bali :) Älskling har kollat på hotell och flyg och grejer men inte bokat nåt än. Vi får nog ändå göra det rätt snart så att det inte blir för dyrt. Måste lägga undan massa pengar och hela sommarlönen kommer gå till det typ.
Så jävla mysigt :D Längtar massa redan :) Idag blev det två flugor i en smäll när det blev en patient med två saker som jag inte har sett alls på nio veckor. Kändes bra att ha sett det så att jag inte behöver gå härifrån och bara ha diskuterat det teoretiskt.

Näe nu ska jag somna i luren på min älskling. Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback