Dan före fredag

Har äntligen bokat tågbiljett sista minuten ner till Skövde! :) Om 24 timmar bör jag vara i höjd med Katrineholm ungefär och ha en timme och en kvart kvar.
Fram tills dess bör jag ha duschat och packat. Och förstås varit på praktiken, men det löser jag imorrn :P

Idag skulle Henrik in till stan och jag fick skjuts och blev släppt vid Skogis och gick därifrån :) Hemma strax efter fem. Så jävla nice, två dagar i rad! :D

Just det, jag måste klippa naglarna också, kanske kommer ihåg det när jag ska duscha om jag har tur :P

Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag har inte så mycket att säga. Jag börjar bli riktigt pirrig i magen inför imorrn! :D Längtar så jag kan spricka efter min älskling! Just det, jag ska ladda mp3'n också.

Hm.. Äsch om man skulle ta och ta och börja så man får gå och lägga sig så att det blir fredag någon gång?

Puss på er gurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback