Sweet sleep my dark angel

Fredag känns inte lika awesome som det brukar göra. I och för sig har jag varit och gjort praktiska omprovet och fick godkänt utan problem den här gången - ökade hastigheten, och hade munskyddet på ordentligt x3 Har även fått reda på Vårdhygiententaresultatet - femma Yay! Det som återstår nu är bara att få veta hur hemtentan i kommunikation gick. Gick förbi Anna också för att hämta ut anestesitentan, men hon var inte där. Glömde att kolla igen sen innan jag åkte tillbaka hem.
Fick min sjuksköterskeklocka av Cia också, den är så fin så :)

Varit förbi lägenheten och packat det allra sista, så det som återstår nästa helg är att slänga grovsopor och flytta möbler till Skövde och till Värmdö. Måste ringa mamma och höra om jag hur stort Mats och Lennarts släp är, och om jag får låna det. Annars kunde jag få låna Mickes, men ska höra med Renée om hur det blir, det är nämligen ett öppet byggsläp vilket ju funkar om vädret tillåter. Ska även fråga om jag får låna Caddyn. Ska bli så skönt när det hela det här kapitlet är avslutat!
Har lämnat tillbaka statistikboken till Sandra också, vilket ju var på tiden x3 Får se om jag ska försöka låna den igen när det är vår tur att skriva examensarbete, eller hur jag gör. Inte tänka på det nu! Har pratat med ATG och bestämt när jag ska dyka upp :) Ska bli så roligt, hon jag pratade med lät jätteglad och trevlig och sa att de allihop såg fram emot att jag ska komma :D

Näe nu börjar det bli dags att dra på sig ett par mjukisbyxor och bära upp lite kartonger till vinden.
Tänk att när man verkligen hittat hem, då ska man åka bort i åtta månader? Äh, vad är åtta månader inför resten av livet?^^, Så mycket särlek <3

~ Half alive without you ~



Tack M för att du hittar så många bra bilder som jag kan ta av dig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback