Minimalt tentapluggande

Det är bra när en tenta endast omfattar fyra föreläsningar varav den första var introduktion med massa begrepp och allmänna grejer, och den andra är om instrumentvård och den powerpointen nu såhär dagen innan tentan ännu inte har kommit ut till oss studenter. Jag vet inte om någon alls har antecknat allting som kom. Har gjort en del anteckningar men inte allt. Särskilt inte de tabeller jag gärna skulle vilja ha tillgång till nu. Jaja, det kan inte bli sååå svårt. Intro, instrument, rengöring och desinfektion samt sterilisering.
Har läst igenom alla mina anteckningar nu och känner väl att jag hellre börjar lägga lite tid på hemtentan i kommunikation.

Igår var jag, Martina, Madde, CB och K och bowlade i Skara för att fira att Martina fyllde 24 i onsdags och Madde fyller 21 år idag! Grattis vänner! :D
Det var riktigt roligt, och för en gångs skull så höll jag en relativt jämn nivå med både dikesrace och strikes! :P
Madde vann med riktigt bra poäng, tätt följt av Martina om jag minns rätt. Bra jobbat och ni var ju helt klart värda det ;D
Därefter blev det pizza och värdelös tv men fortsatt härligt sällskap hos Martina :)
Vi drog ändå relativt tidigt eftersom vi hade blöt tvätt i bilen xD Det gäller att maxa tiden i tvättis när man bestämt träff med folk :P Så när vi kom hem hängde det lakan, handdukar och annat spännande i tvättstället, på dörrar, lampor, stolar och gardinstänger! Men nu är fanimej allt rent! Bra jobbat av oss!

Näemen om man skulle orka dra igång hemtentaskrivandet?

Vet inte om jag nämnde hur det gick för mig på praktiska provet? Godkänd på fem av sex delar, missade på operationstvätten antagligen enbart pga tiden, men det kan ha varit att jag gjorde fel någonstans. Får se imorrn när vi får tillbaka protokollen.

Puss och Kram, cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback