Lucifer

Lång dag idag som började klockan 8 och vi fick typ samma VFU-info som vi redan fått tidigare. Därefter en förkortad version av föreläsning i kommunikation. Lunch och sedan information under lunchtimmen från Naturvetarna som är en del av Saco, ska läsa på och kanske ta och gå med där.
Därefter en lång gruppövning i kommunikation om kommunikativ kompetens. Den var rätt rolig och givande faktiskt, men det tog längre tid än vad jag hade önskat...

Har umgåtts med älskling mindre än en timme innan det var dags för honom att dra till jobbet. Men å andra sidan är jag ledig imorrn och struntar i föreläsningen och tentagenomgången på torsdag så får tid att umgås då :)

Klockan 21.00 ikväll är det Erik och Mackan knäcker den manliga koden, vilket betyder att jag bör ta och sätta igång med hemtentan om jag ska hinna skriva klart den idag. Bara drygt en halv sida kvar att skriva, så det booorde inte ta så lång tid. Sen kommer en riktigt skön känsla att infinna sig^^,

Puss och hej, Leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback