Inbillning

Ringde tandregleringen idag på lunchen och fick en tid imorrn 11.00 så jag ska dessutom passa på att dra förbi Albano och gå på intervju.

Eftersom jag har skrivit på sekretess så får jag ju inte uttala mig om vad jag gör eller ser på min praktik, inget som kan härleda till patient eller djurägare. Men jag kan säga allmänt att jag sett en del hältundersökningar - böjprov, röntgen, ledanestesi och behandlingar, har sett en del tandvård, lite ultraljud, och har nu själv fått ta ett blodprov och analyserat det, packat instrument inför autoklavering och skrivit in lite patienter i journaler. Så mm.. hoppas på att det blir nån operation eller något annat spännande att titta på snart. Och att jag får göra lite mer saker, men det har bara gått tre dagar.

Nu ska jag följa med mamma och handla, sen ska jag prata skit med min älskling tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback