I wanna really really really wanna zig-a-zig-ah!

Inte kul att bränna tungan på varm choklad.. Tur att det fanns en skvätt grädde att ha i^^,
Jag har insett (iofs för ganska länge sen) att jag är ett fettfreak. Jag älskar röd mjölk, grädde, riktigt smör och allt sånt! Ju högre fetthalt desto bätte! Det ska inte vara nåt Lätt och Lagom-skit eller Becel eller sånt annat jox som bara är gjort på läbbiga oljor. Riktigt fett ska det vara! Då blir allting mycket godare^^,

I veckan som kommer har jag inte alls mycket lektioner, imorrn går vi 13.15-17.00. Resten av veckan går jag bara någon timme, och fredag är jag ledig^^ Ska flytta över massa saker till K och slänga en massa skräp. Så härlig känsla! :D <3

Igår var jag på KTC med Martina och Madde och examinerade varandra på alla moment, förutom räven som var för djupfrusen fortfarande. Det gick bra, förutom diskdesinfektorn. Iofs inte helt oväntat, har inte läst instruktionerna ordentligt och vi fick inte momentlistan genomgången från början till slut, vi fick bara massa information om diskmaskinen...
Idag var jag där och tränade intubering och diskmaskinen en gång till med Martina och idag gick det bätte.

Efter KTC igår så var vi hemma och gjorde schnitzel med ungsrostad potatis, palsternacka, morot, rödlök och broccoli, hemgjord tzatsiki och sallad. Mumma! Sen tittade vi på Gladiatorerna, halva Six days and Seven nights innan vi alla var för trötta.
När älskling hade jobbat klart hämtade han upp mig och vi åkte hem till Skövde och sov där i några timmar (till för min del x3 )

Wow, Spotify är inte så bra på att shuffla, har hört tre låtar med Spice Girls i rad nu xD Inte mig emot, men jag vill höra någon av mina nyinlagda låtar också..

Jaja. Nu ska jag fortsätta göra ingenting, bara för att jag kan! Snart ringer K också så vi kan fortsätta prata skit medan han jobbar.. :P

Stor Blöt Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback