And it be friday!

Idag har det inte varit så mycket patienter faktiskt, blir lite segt när det inte finns så mycket att göra. Har städat en del, sladdat och vattnat ridhuset bland annat. Satt i solen efter lunch och bondade lite med tjejerna som är hovslagarlärlingar.

Just nu har jag nog tänkt ta en dusch och sen ta Bambi-DVDn och sätta mig någonstans och titta på den :P Antagligen här inne i köket >.< Sen ska jag lägga mig och typ.. försöka sova. Imorrn är det äntligen dags att åka ner till Skara och flytta ut och städa det sista! Vilket betyder att jag äntligen får träffa min särlek igen! <3 Längtar ihjäl mig om dagarna. Och nätterna.

Igår var jag dels på sommarjobbsintervju på Albano, och dels på Tandregleringen och satte tillbaka tråden som hade lossnat. Frågade om klumpen och det var ju som misstänkt bara en limklutt som skulle vara där. Grejen var bara att jag inte minns mig ha sett den, den första kvällen och morgonen när jag borstade tänderna.. Strunt samma. Den ska sitta där i alla fall :P

Näe men duscha sa jag. Jag luktar häst. Inte för att det är fel, men jag känner mig lite skitig också^^ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback