Part 2 - Chapter 1

Nu börjar den andra perioden (utav tre) som jag måste ta mig igenom innan jag äntligen får vara med min älskade! (ursäkta den töntiga svenskan). Pratade med Sandie för en timme sen om hur min dag har varit och hur vi har det i livet i allmänhet. Hon var ju i Skövde över dagen i onsdags, Patrik skulle springa på Billingen så då gick vi promenad :) Men vi uppdaterade oss lite grann ändå. Hon kände igen det där med att det liksom blir inte en känsla av att vara mätt och nöjd och att man klarar en period ifrån varandra "helt okej", utan det blir snarare så att måttet blir bara större och större och därmed mer omöjligt att fylla! Jag kommer inte vara helt nöjd förrän i höst när jag äntligen får bo heltid med mitt hjärta <3

Idag var i alla fall första dagen på sommarjobbet. Var supernervös igår kväll och hade svårt att somna. Blev tvungen att ringa upp K igen runt midnatt bara för att ha honom i örat så jag kunde somna... Gick lite bättre, men precis när vi lade på och jag höll på att somna så vaknade jag till, var jätteledsen. Och kissnödig. Men jag tror jag somnade relativt fort i alla fall sen, även om jag inte fick riktigt lika många timmars sömn som jag hade kunnat få. Imorgon börjar jag kl. 9 så det blir lite mer sovmorgon. Det var inte särskilt mycket att göra idag, har mest suttit vid Trofast faktiskt och fått se på hur man gör när man debiterar. Ganska så tråkigt, men förhoppningsvis så får jag göra mer djurgrejer sen.

Näe nu ska jag prata vidare med min älskling innan han ska iväg på bio med sin kompis och sen jobba... Jag kanske slänger ett öga på fotbollen. Eller drar ut och springer, vi får se.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback