Helvetes jävla röv

Har kollat igenom mina mail och såg att det var dags att kontrollera uppgifterna på antagning.se. Tro på fan att jag har sökt till Rehabkursen för ettorna? Jag minns inte hur det såg ut när jag sökte i mars, men jag har någon svag tanke av att det bara var en rehabkurs att välja på? Men antagligen är jag den enda som fuckat upp. Ändrade om till den som hette Period 2, och hoppas på fan att jag blir antagen och registrerad, och inte som reserv bara för att det är en sen anmälan >.< PRUTT. Får dra iväg ett mail till Lotta också så hon vet, men förhoppningsvis är inga svar utskickade än, och jag får min rätta plats i ledet!

Har även skrivit ner mina arbetstider på baksidan av det papper jag gjort som ett kalendarium över vilka dagar jag respektive K jobbar. Det är väldigt blandade tider, och vissa kan jag nog pendla, men när man börjar 07 dagen efter man slutat 22 så kanske jag vill ha en bil... Vetefan om kommunaltrafiken börjat rulla så tidigt över huvud taget :/ Kanske ska skaffa mig en pendlarkompis om någon kör åt mitt håll.

Nu är jag förkyld, igen. Grattis mig. Ska fortsätta ta lite KanJang och hålla tummarna för placeboeffektens triumfer! Vill komma på någon bra film att se, men jag har sån brist på filminspiration! Jag är nog dessutom ganska tråkig för jag försöker bara tänka på filmer jag redan sett och inte nått nytt... Ny film är för bioduken? Eller? Hur dödar man den myten?

Atjhoooooo, Prosit. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback