:'(

Sitter och snörvlar lite av andra skäl än förkylningen. Eftersom jag jobbar fem dagar och sen hittar på bus en vecka och sen jobbar fem dagar till betyder det att det är tre veckor innan jag får träffa min älskling nästa gång. En av veckorna kan jag inte ens prata med honom, mer än om jag skulle hitta in på ett internetcafé, och då gäller det ju att time'a varandra... Pratade för en liten stund sen innan han skulle in och låsa cg, och han sa att han kan komma på fredag till lördag. Det blir ju jättekort, men ändå. Då blir det ju "bara" två veckor efter det. En klar förbättring egentligen, men jag vill helst inte åka härifrån över huvudtaget. Kanske för att åka upp och hämta Kurt, men sen vill jag stanna här. Parkera min röv i Skövde, tänk att jag skulle hitta hem i den här stan?

Nu är Svärdet i Stenen slut, inget värt att se på tv egentligen. Vill bara att mitt hjärta ska vara hemma så vi kan kramas på soffan.

Älskar dig, du är mitt liv, mitt allt, det bästa som någonsin hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback