NEJ.

Just nu är jag fruktansvärt jävla upprörd. Den lilla röda mobilen har batteriet dött på och efter att ha funkat en stund på den svarta så har skärmen helt plötsligt gett upp totalt. Det här är alltså HELT JÄVLA otillåtet. Fitthelvetesjävlaknulltelefon. Pratade med mamma i hem telefonen och så ringde det på svarta, men råkade klicka bort signalen och så kunde jag inte svara för det syntes inget på skärmen och hade inte handsfreen inkopplad. Medan jag svär och försöker få tyst på mamma en stund helt utan framgång så försvinner helt enkelt samtalet. Får ett sms senare också som jag ju inte kan läsa. Ahmen tack. Perfekt. Kunde inte det ha väntat tills imorrn? Är ledig imorrn och tänkte ta mig in förbi nån Tele2butik och lämna in helvetet för lagning, men självklart så ger den upp nu. Efter att ha "hållit" ett par dagar ändå. Jävla skit helvetes. Jag svor och grät en stund av ilska och frustration och ville bara kasta den skithårt i stengolvet utanför köksfönstret. Nackdelen är dock att alla mina sms och grejer som jag vill ha kvar blir lite oåterkallerliga om jag gör så, så får hålla ut tills imorrn och om inte älskling ser mitt meddelande på fb så får jag väl ringa svägerskan från hemtelefonen. Hemorojdröv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback