Nästanfredag

Idag är det Nästanfredag. Det ska bli mitt nya namn på torsdag helt enkelt^^, Hade en bra men stundom jobbig dag på jobbet idag. Inget kul när man måste packa djur i kistor :( Roligare när man får mata en katt som inte velat äta men som till slut äter av sig själv igen!
 
Började 7 idag och gör det imorrn också. Hoppas på fint väder på sätt och vis för då kan jag promenera som jag gjorde idag. Samtidigt så innebär det att jag måste bära på min jävla väska hela vägen från Mörby C och då finns risken att jag väljer att vänta på bussen istället och kanske komma preciiiis i tid. Får se hur jag gör. Imorrn ska jag i varje fall hem igen - AWESOME. Har lite pysselplaner inför helgen^^, Ska bli mysigt!
 
Längtar jättemycket! K är i sommarstugan med föräldrar och bara har det najs. Inte okej. Jag vill också :/ Världens mysigaste pojkvän skrev världens underbaraste sms idag som jag fick att ha som läsning under sista fikarasten. Oh herregud vilka härliga bilder du målar upp mitt hjärta! Ser fram emot att det blir verklighet <3
 
Idag hade min tråd längst bak i V uk lossnat nästan helt och krökt sig och därför orsakat jättekraftig spänning i tänderna så jag knappt kunde tugga. När jag väl såg detta i spegeln så kunde jag bara trycka till på kröken så åkte den tillbaka in i fästet och en timme senare hade spänningen släppt helt! Tur att det inte var värre än så... Men så var det ju "bara" (vill inte säga så när det skulle kunna gälla mig själv också) en sköterska, och hon gjorde inga krokar på slutet av tråden för att förhindra något sådant. Det gjorde tandläkaren förra gången. Jaja, tillbaka i september ska jag om inget oförutspått händer.
 
Nu ska jag borsta de små nötterna och krypa till kojs. Upp 5 imorrn! Prutt vad oengagerad jag känner mig.
 
Pussigurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback