Pappekasse

Idag har vi haft sovmorgon :) Föreläsning om narkosapparaten och inhalationsanestesi på eftermiddagen med Anneli Rydén, leg. dss. Mycket bra och trevlig, och jag förstod det jag hade läst i kursboken på ett bra sätt. Eller, jag fick liksom konfirmerat att det jag trodde jag förstod faktiskt var sant.

Hemmavid har jag renskrivit om farmakologi inom anestesi. Tänkte börja med fysiologin, men orkade inte. Har köpt 10 pappkassar på ICA som jag började packa ner mina böcker i :) Kändes bra, nu börjar resan mot hemflytten! :D

Mumsat mat, och nu sett på MLP med tända ljus. Tänkte se på vampire diaries men det var så dåliga länkar och jag orkade inte sitta och leta...

Nu spelar min julklapp från lillasyster Vi på Saltkråkan, denna dagen ett liv. Mysig :) Älskar att den inte börjar hacka. Min spelare är ju som tidigare nämnt lite dum och får för sig att vissa skivor är repiga eller nåt och börjar hacka.

Svarat på jobbmail :) Ska väl ta och se till att boka tåg upp till Stockholm igen för nästa helg :D blir bra det här!

Nu ska jag nana knudden, ses imorrn!







Skulle kunna vara jag t.v. och lillasyster t.h. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback