Månadens Lista - Januari

Den här listan har jag tagit från den awesomea Elin! Hennes blogg hittar du här. Jag tänkte dessutom kopiera några svar av henne, bara för att de var så klockrena^^

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Linnéa
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Linnéa
3. Vem pussade du senast? - Mamma
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Blåhåret tror jag .____.
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Hon med hatten x3
6. Har du haft oskyddat sex? - Ja
7. Vem sög du senast av? - A
8. Hur ofta strular du? - Ja inte är det varje dag i alla fall
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - Två, tre kanske?
10. Vem var den första personen du strulade med? - Min första kille antar jag

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - Grovt töntig fråga, orkar inte svara.
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Två
12. Vem var du senast tillsammans med? - M
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Nepp
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - Jag och mr Solo i drygt ett och ett halvt år
15. Sötaste paret? - Äh
16. Hur ser din drömpartner ut? - Tatuerad med blåbyxor^^ 
17. Hur ska din drömpartner vara? - Awesome
18. Hur många gånger har du varit kär? - kär/crush kanske fem sex gånger
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - tre gånger
20. Vem var din första riktiga kärlek? - P

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Guilty
22. Röker du? - Oh hell to the no
23. Snusar du? - Näe men det händer att man stoppar upp tuggummi under läppen ibland när man inte orkar tugga^^
24. Har du rökt på/knarkat? Det händer att jag gör inte så smarta saker, men aldrig i livet
25. Hur ofta festar du? - Det beror på, det händer inte så mycket i Skara. The occational Club Freakshow i Göteborg
26. Vad gillar du att dricka? - Varm o Kall, lime-iga drinkar^^ öl funkar också
27. Har du skurit dig? - ja mina fingrar är ibland emo på eget bevåg :/
28. Har du bra självförtroende? - Ja, jag är sjukt snygg också.
29. Hur mår du egentligen? - Bra fysiskt, men har en släng av Skarasjukan då och då
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Tja jag har råkat köra med bilen på cykelbanan/in på enkelriktad väg en gång. Inte med flit. xD

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - Ja
32. Isåfall, vilka ? - Gudfars, morfars bror och hans fru
33. Har någon nära dig dött? - Well obviously?
34. Hur vill du dö? - Gammal och frisk, lycklig och erfaren
35. Vill du dö? - Nej. Jag är inte rädd för att dö - jag är rädd för det olevna livet
36. Har du någon gång varit på dop? - Jaa, det har jag.
37. Isåfall, vilka? - Mina småsyskons, Elins tror jag också jag var på. Var inte så gammal då, bara lillebrors jag kommer ihåg
38. Gillar du livet? - Livet skrattar år mig.
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Antingen någon av mina gamla klasskompisar eller min mamma
40. Vill du ha barn, och hur många? - Senare. Men typ en av varje kanske

DU

41. Vart bor du? - Just nu i staden där ingen vill vara
42. Vart går du i skola? - SLU
43. Är du smal eller tjock? - Jag är snygg.
44. Är du snygg? - Oftast, lite extra ibland kanske^^,
45. Är du nöjd med ditt utseende? - Näe, jag sätter just nu in tandställning. Mina fötter är för långa. Mina naglar är värdelösa. Men annars är det väl bra, tack
46. Vad gillar du mest med dig själv? - Ögon, längd
47. Och vad vill du ändra på? - Se 45?
48. Vad heter du? - Om du har missat det så är du efterbliven.
49. Gillar du ditt namn? - Det har växt på mig. Just nu föredrar jag mitt efternamn x3
50. Vad gör du på fritiden? - Vadå fritid?

FAVORIT

51. Mat - .____.
52. Dricka - Nyponsoppa med grädde och mandelbiskvier^^
53. Färg - Blå och svart
54. Musik - Rock, EBM, electro, industrial, synth, EA, nostalgi
55. Låt - Just nu: Narcissistic Cannibal med KoRn
56. Veckodag - Alla dagar med sovmorgon
57. Sport - Att utöva - ridning/körning. På TV: sport är värdelöst att titta på
58. Godis - choklad, gelatin i allt som är gott ju >.<
59: Artist/band - KoRn, Evanescence, Kerli, Emilie Autumn, Combichrist m.fl. m.fl.
60: Skådespelare/skådespelerska - Vet inte, lägger inte sånt på minnet .___.

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - Ja
62. Trivs du? - Ja fast det börjar bli träligt nu
63. Favoritämnen? - Läser inte på småskolan längre, så jag kan inte svara på det
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Jag tycker det framgick i förra svaret
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Jag gillade vår första lärare i ettan. Sen gillar jag Ulrika och Lena
66. Vart har du praoat? - ERS, Eriksbergs catering (8-9), hästgårdar, och till våren två kliniker i sthlm
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Ja på lite olika ställen
68. Vad vill du jobba som? - Det jag utbildar mig till - leg. djursjukskötare
69. Varför? - För att jag vill kunna somna med gott samvete. Jag vill göra en skillnad. Jag vill jobba med djur och lite med människor.
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - Dss10, jo men vi funkar bra ihop 

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - G
72. Vad heter din pappa? - R
73. Vad heter dina syskon? - L, H, även R, G, E 
74. Är dina föräldrar skilda? - Ja det blev liksom så
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - S, G, S, N
76. Trivs du hemma? - Ja fast jag är ju inte hemma lika mycket som borta tyvärr :'(
77. Om inte, varför? - Om man räknar Skara som hemma - för att det inte är hemma. Det är en håla.
78. Hur är din familj? - Dysfunktionell men fruktansvärt kärleksfull <3 xD
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Näe det kan jag inte påstå
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Ja nu har de inte så mycket att säga till om, men de har oftast stöttat mig. Vissa grejer har förstås varit 18-årsgräns vilket jag som mönsterbarn accepterat

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? Sommar damnit
82. Bikini eller baddräkt? Bikini
83. Rosa eller blått? Blått
84. Öl eller cider? Cider
85. Vin eller sprit? Sprit
86. Bada eller sola? Solbada^^
87. Chatroulette eller omegle? Ja vafan är omegle?
88. Fjortis eller emo? Bryr mig inte. Jag har vuxit upp.
89. John Mayer eller Johnny Cash? Ingen aning
90. Pop eller rock? Rock

RANDOM

91. Skostorlek? - 40-41
92. Längd? - 178 cm
93. Gillar du bananer? - KRAV-märkta
94. Leker du gärna häst? - Ja, tycker det är jätte kul. Brukar springa runt på tomten och käka gräs.
95. Vad heter din bästa kompis? - HannaPannaPäronPaj :D
96. Hatar du någon? - Ja ibland faktiskt
97. Vad köpte du senast? - Bröd, grädde och tomater^^
98. Vad åt du senast? - Toast
99. Är det många i din skola som gillar dig? - Alla vill ha mig.
100. Sista frågan; Är du rasist? - Folk får ha precis vilken hudfärg de vill. Jag hatar folk på grund av deras beteenden, inte var de kommer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback