Lill-lördagsglädje

Idag hade jag av någon anledning för mig att det var tisdag - vilket jag ju misstog mig. Inte för att jag blev ledsen över att inse att det var ännu en dag till passerad - tvärtom! Eftersom det bara är halvdag imorgon (och jag åker hem över helgen) så har det i princip gått två av tio veckor i skara - bara 8 kvar! :)

Jag skulle ha åkt med CB till Skövde men eftersom det är ett grupparbete som ska göras och hennes grupp ville träffas direkt så får jag vackert ta bussen. Som tyvärr går kl 12 när vi slutar. Bajs också. Men just det tåget var billigare... Måste väl ta och tala om det för min grupp förresten, att jag inte kommer närvara. Får väl skype-a med dem med linneas dator om hon är villig att låna ut den. Jag liksom vägrar släpa med mig min egen över den så pass korta perioden när det finns att låna om jag behöver.

Hm.. Jahapp så nu har jag typ packat. Fick plats med allt i ryggsäcken^^ Så jag slipper gå med en halvtom bag. Ska börja fundera ut lite middag. Och nån bärbar lunch? Ojojoj..

Vi har haft respirations- och cirkulationsfysiologi - ur anestesiologisk synvinkel. Det var både logiskt och lite virrigt på samma gång. Men med lite repetition så går det nog! Det gäller väl att vara envis som synden och repetera och läsa i kursboken. Det kommer nog bli en hel del av det både ikväll och i helgen. Ska ju dessutom försöka lösa grupparbetesgrejen.

You don't understand how sick we are of this
Bottomless pit of lies, behind closed eyes

Håll tummarna för mig på fredag! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback