Day o' the moon

Sovmorgon <3 Hann sova ut och ta anteckningar på alla läkemedel i uppgiften innan det var dags att knata bort till lektion. För första gången på jääättelänge satt vi längst bak, kändes lite konstigt faktiskt :P

Vi hade föreläsning om smärta och smärtbedömning. Bra föreläsning. Vi fick se olika klipp av hundar och en katt i olika smärttillstånd som vi skulle försöka bedöma och diskutera. Bra övning. Jag gillar alla föreläsare som vi har i den här kursen, de är fruktansvärt duktiga. Särskilt Görel och Anneli, de knyter an väldigt bra genom att ställa följdfrågor så man tänker efter och lär in på ett bra sätt :)

Hemma igen hann jag inte renskriva så långt innan jag blev sjukt hungrig. Var nere på affären direkt efter skolan och handlade grejer att göra en sallad, nom nom. Den kan ha blivit liiite trist, skulle behöva mer dressing. Och mozzarella^^ Kan lyfta upp den med det imorrn kanske?

Fortsatte renskrivningen och hann nästan klart innan jag fick trevligt besök att bjuda på varm choklad och prata strunt med en stund :D

Nu är det sådär bajssent igen, ska bara lyssna färdigt på Bulletproof med Kerli, lyrics inlägget nedan! Från filmen The Punisher, som jag måste se någon dag när jag hinner.

Sista PBL-en för tvåan, så ska ta med fika. Matilda har bakat en härlig chokladkaka, jag tar med en fruktsallad som jag kommer få göra imorrn bitti - finns ingen plats i kylskåpet xD

Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback