Rötter

Har kommit hem efter en kväll hos Emelie som tog mig tillbaka till mina rötter, nämligen farmor Svea från Älvsbyn. Vi har nämligen gjort pitepalt! Vi gjorde några traditionella med rimmat sidfläsk, och jag gjorde mina med smörslungade champinjoner, mmm! Ska avnjutas med lingonsylt, smör och ett glas mjölk!

Efter två paltar så lutade jag mig bakåt, med knappen och gylfen öppnad sen redan innan maten. Ohhh the paltkoma! xD Kommer som ett brev på posten! Man känner sig tjock och svullen, lite gravid, lite förstoppad och jäst innan det börjar knorra istället och man antagligen skulle kunna sitta resten av kvällen på toa xD

Spenderade natten hos K i Skövde :) Världens gulligaste hade bakat en chokladkaka till mig <3 - I shall bow to your every will^^
Så roligt att kunna prata om vad som helst - gå från flum till seriösa ämnen och tillbaka på flum igen :)

Härligt att vara så glad :)

Nu ska jag packa ner några fler små tavlor och prylar och sen nana. Imorrn är en ny dag med nya tag i skolan!

Puss och kram Cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback