Förkyyyyld

Hur härligt kan det bli? ALLT ingår:
-> tungt, spänt huvud
-> kliande, täppt näsa
-> torr hals
-> tendens till feber på kvällskvisten

Nu sitter jag och lyssnar på Karlavagnen igen. Och det pratas om hundar. En tant pratar bland annat om att "ja det pratas och skrivs ju om hundar i tidningar som attackerar människor och andra hundar" och blablabla.
"Jag har faktiskt gått i hundskola..." blablaBLAAA

Jag fixar inte den skånska dialekten. Hon låter precis som mamman i Mysteriet på Greveholm.

Skit samma. Jag vill ha en egen hund (:

Har packat ner mina tavlor, bara hästtavlan i vardagsrummet kvar, fixar kanske det imorrn. Ska elda upp mina ljus så jag kan packa ner mina lyktor. Ska packa ner Expediten så den kan byggas ner. Ska kanske börja gå igenom klädkammaren och packa ner kläder som jag inte kommer använda och allt annat jox i skåpet och på hyllorna.

Nu är jag lite hungrig. Ska inte låtsas om det, ska sova nu.

Tack K för besöket (: omnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback