Flyttkaos

Jag kom nyss på att jag skulle skriva ner de två awesome kommentarer jag fick i helgen av mina två bästa:

K: Vill du ha någonting från baren Hanna?
H: Nej tack, det är bra.
Jag: Är du säker? Inte ens ett glas vatten?
H: Näe vadå, jag ska ju inte tvätta mig.
Jag: *flabbar ur totalt* xD

Senare:

Jag: Dina ben är ju liksom mer tränade än vad din överkropp är.
K: Ja de ska ju bära upp 95 kg överkropp.
Jag: *ägd*

Ni är underbara och jag älskar er :D

Igår var jag på KTC och övade på narkosapparaten och övervakningsutrustningen med Karin och Cia. Det gick väldigt bra och var väldigt roligt, men nu handlar det om att få med alla bitar i huvudet, och att hinna innan tiden går ut. Sen satt vi i vår seminariegrupp och gick igenom varandras fall - vilket påminner mig om att jag bör läsa igenom dem igen ikväll. Det tog i varje fall jättelång tid, och jag hann inte öva en gång till som jag hade tänkt.

Idag har det varit artikelseminarium på förmiddagen. Värdelöst. Och när jag sa något så sa jag det väldigt dåligt. Men jaja. Jag får godkänt, jag var där xD
Efter lunch hängde jag med Madde i bibblan, förhörde henne på i princip allting. Inte alla läkemedel, men många.
Mycket bra, gör att även jag får en bra repetition och lär mig massor på samma gång! Vi tänkte kanske ses på måndag också, eftersom jag åker hem imorrn efter skolan.

Nu har jag typ inte gjort så mycket. Har ätit och diskat. Surfat - kommit ikapp på memebase igen xD Tänkte lägga upp annons på mina hyllor och på mina stövlar. Någon slant måste man ju kunna dra in.

Ska väl packa lite till också så har jag gjort nånting bra. Måste ju packa inför helgen också. So much stuff to dooo. Behöver mer bubbelplast!! Men det känns bra att det börjar bli lite struktur på det hela, jag vet var det mesta ska och ungefär när det kan åka :)

Imorrn ska jag äta mina sista fyra tuggummin. Eller iofs, jag har några till i jackan, måste lägga ur dem också >.< Ge bort dem till någon. Sista tuggummina på ett och ett halvt år! :O

Näe du, nu ska jag vara duktig. Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback