Antiemerika?

Jag mår lite illa, vet inte varför. Men det är inte okej.

Gick inte på förmiddagens föreläsning, sov ut en och en halv timme till istället. Har fortfarande ont i halsen, men just för stunden känner jag mig mer konstig i magen än vad jag gör i halsen. Undrar om det är för att jag ätit så pass många egyptiska halstabletter? x3 Plus vicks. Överkonsumption kan ha laxerande verkan. Skulle kunna ha blivit en knasig kombination. Plus att jag inte fick i mig frukost (lunch) förrän nu, och det gick rätt långsamt. Usch.

Ska ta en till ibuprofen innan vi beger oss mot skolan och handledarträffen efter lunch, därefter väntar handledaremiddagen på kvällen halv 7. Hoppas inte det håller på för länge..

Nu då, vad ska jag göra nu? Typ bara hänga, inte göra nånting på en och en halv timme. Kanske ska hämta mina hörlurar och kolla ett avsnitt MLP?

Ska packa ihop lite saker att ha med hem i helgen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback