Åka-hem-imorgon-dagen

Har haft en långsam, tråkig dag idag. Man vet att en föreläsare är tråkig när man börjar rita upp olika sätt att ta självmord på små lappar med sin kompis xD De vi fick med var:
-> Hängning
-> Hoppa framför ett tåg
-> Bli probad av aliens
-> Dränka sig
-> Hoppa studsmatta under en helikopter
-> Stoppa en gaffel i ett eluttag

Det var även en lapp som visade på hur alla studenter somnade eftersom allt hon sa var som ett narkosmedel xD

Nej usch vad taskigt. Men när det tar 20 minuter för en grupp att redovisa kanske fem, sex rader korta anteckningar bara för att föreläsaren lägger sig i och kommenterar och spårar ur - då börjar det ju bli lite väl...

Ohh! Jag fick ett nostalgiskt infall att lyssna på Five <3 Särlek^^

Har bubbelplastat sista tavlan, och lite fina saker och börjat packa i små kartonger. Ska nog ta och packa ner mina filmer och musik i sista kassen, sen blir det dags att plocka upp ett par banankartonger.
Jag har även gått igenom lite kläder och bestämt mig för att ge bort en påse till. Lite är trasigt och får faktiskt åka i sopen.

Har pluggat och pratat med HannaPanna <3 Vi tänkte vi kanske kunde hitta på att gå ut på HBJ i helgen :)

Ska duscha och ringa R också. Hmm. Men jag tror jag börjar med att packa ner mina filmer. Eller spelen. Näe filmerna :P Göra det tills musiken är slut, sen ringa, sen duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback