Prisoner of Azkaban

Igår 16.10 visades filmen på tv3, och nu 11.00 (för en timme sedan) startade den igen, på samma kanal. Underbart!
Den är min favorit av alla Harry Potter-filmer! Kollade inte på den igår kväll så jag tänker se klart den nu innan jag åker till stallet.
 
Måste dammsuga soffan - det råkade bli massa glassplitter igår när en grej gick sönder. Sen måste jag verkligen plugga - det börjar dra ihop sig inför den 8:e januari när arbetet ska vara färdigt. Imorrn ska vi tillbaka till Trollhättan och fira nyår med Malin och Linus och deras kompisar och sen se fyverkerierna vid slussarna :)
 
Lillasyster bad mig ringa för en stund sen och berättade att vår julklapp från pappa är att gå och se The Wall på Ullevi i sommar! :D It'll be awesome! Måste ringa honom sen :)
 
Sen ska jag och älskling åka och handla också. Tur att frysen är nästan helt tom, för jag hade råkat komma åt knappen och stängt av frysen igår kväll, så allt var lite soggigt >.<
 
Näe nu ska jag se klart filmen! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback