Ledsen, men jag ger upp

Sen sist när jag krystade fram en månadens lista så känner jag att jag skiter i det och skriver en lista om jag kommer på nåt någon gång. Och just nu kommer jag inte på något särskilt så håll utkik för framtida listor!
 
Igår var svärföräldrarna här, svärfar låg på dagkirurgen och jag och svärmor var i stallet och åt lunch på thaibuffén. Vi tog med oss Kurt ut på en liten tur, och det är roligt att märka på folk som inte ridit alls eller gjort det för länge sen och sedan får göra det efter en lång tid - de skiner liksom upp :) Visserligen var det en något spänd svärmor som gungade fram på hästen, men det blev bättre allt eftersom. Kurt var pigg och glad och han tyckte att det var mysigt att komma ut :)
 
Sen åkte vi och åt lunch, handlade lite, och förberedde för middag. Efter det hämtade vi upp älskling vid skolan och sen åkte vi till sjukhuset och hämtade svärfar.
När vi åkte där i mörkret bort mot sjukhuset och det stora huset med massa fönstret tornade upp sig i mörkret så fick jag en annan vision för mitt inre om en annan slags resa dit. Hihiiii^^,
 
Nu - frukost! Sen - köpa mer saffran och sockerbitar, det ska bakas lussebullar! Och kanske plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback