Just hangin'

En skön känsla har infunnit sig. Det var rätt segt idag på föreläsningarna, det var onekligen intressant men ögonlocken var ändå tunga ibland.
 
Glömde mobilen hemma på laddning, och åkte till stallet dit älskling kom och var med och så fick jag skjuts hem såklart :) Släppte Kurt på ridbanan, efter att först ha gått omkring några varv. Fick igång honom i en trög trav och han var klart stel och stapplig, inte konstigt efter helgen... Men han var duktig och rände runt några varv och sedan lade jag ifrån mig pisken och han kom fram till mig och gick bredvid mig tills jag var nöjd och knäppte fast grimskaftet och så var vi klara. Känner inte att han behöver högprestera nånting den här veckan direkt, bara röra lite på fläsket så att träningsvärken avtar.
 
Nu har jag duschat och ätit lite, vi har sett på Den ofrivillige golfaren, och druckit julmust. Kimmy spelar Halo 4 och jag funderar på om jag inte ska göra kväll, kolla om det finns nån matlåda till imorrn och sen lägga mig och läsa lite Påven Johanna.
 
Älskling har även fixat med bakgrunden så nu ska det väl gå att läsa vad det står ordentligt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback