En annan dag

Jag är bakis. Igår var vi ute på Swania i Trollhättan med Kimmys kompisar. Jag blev väldigt full väldigt fort och ganska sådär typiskt kärlekskrank och förklarade för allt och alla hur mycket jag tycker om dem.
 
Jag antar att det kan vara bra i och för sig, som en kompensation för att man kanske inte säger det tillräckligt ofta när man är nykter? Bara ingen känner att man är klängig, blödig och bekräftelsesökande så är det lugnt.
 
Vi hade en väldigt mysig julafton i stugan, där jag blev alltför bortskämd av blivande svärföräldrarna med fina julklappar! Det enda jag saknade var att vi endast hade Karl Bertil Jonssons julafton i bakgrunden när vi åt middag. Får man fula och söka upp det på svtplay eller youtube?
 
Sen ska jag berätta en annan trevlig sak - 121212 gick jag och blev förlovad! Tanken är att nästa sensommar/höst när tandställningen åkt ut så blir jag gift! Många vuxenpoäng där! Jag är jätteglad och kan verkligen inte tänka mig att leva resten av mitt liv med någon annan än Kimmy. Sån här kärlek önskar jag åt alla!
Jag firar det genom att se på Bonde Söker Fru - återblickar :D
 
Puss och Kram på er alla!
 
God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback