Välkommen Hem!

Jag fick ett infall att kolla lite hus... Bara för att jag sitter och kollar lite på Arga Snickaren. Så jag kollade in den nya sidan hittahem.se och hittade ett jättegulligt hus som jag vill ha! :D Nu är det ju tyvärr inte direkt läge, men förhoppningsvis om ett år eller så, kanske vi börjar kolla oss omkring efter ett hus istället för lägenheten och hittar något som påminner om det här. Klicka på bilden till höger som visar fastigheten (blått hus) så får du upp fler bilder. Myspys! Får lite sockerdricka av att tänka på det :D
 
http://www.hittahem.se/#/sok/property/66653
 
Nu vill jag att K ska kolla på det också^^ Men han befinner ju sig på Mallis med la familia.
 
Om två veckor befinner jag mig hemma. Hemma hos oss. :) Så NAJS. Längtar! Även om det inte är en blå liten villa ;) Just nu är jag helt nöjd med vår mysiga lägenhet!
 
Näe men om man skulle ta och borsta tänderna? Göra kväll? Äsch, kollar klart sista 10 minuterna, och sen göra kväll. Se om älskling vill ringa och säga god natt eller om de dragit iväg och käkar någonstans.
 
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback