Sysslolös

Det är nice att hitta tillbaka till vissa låtar som man en gång i tiden hade på repeat i öronen konstant. Ett exempel är Paralyzer med Finger Eleven. Den är riktigt skön faktiskt, och jag kopplar ihop den med tiden när jag lyssnade på den och vad som var aktuellt i livet just då. Roligt att minnas^^,
Får väl ta och lägga in texten här under, och rekommendera att du lyssnar på den vid tillfälle :)
 
Zombie Walk var awesome i år också. Hannapanna och jag busade och blodade. Det var triathlon i Stockholm så vi fick åka TUNNELBANA! Hur awesome var inte det? Riktigt kul faktiskt^^ Men trots att jag gick förbi flertal personer med kamera och jättemånga gick fram och ville ta bilder när vi stod vid Bofills och gjorde oss i ordning så har jag bara hittat en enda bild där jag syns bra, den finns det några där jag är i bakgrunden men inte i fokus. Trist, men vafan. Det var kul ändå.
 
Nu är jag hemma i Skövde och det är härligt! Typ bara 11-10 veckor kvar innan jag flyttar hem igen! I måndags fick jag håret klippt när jag kom hit, så jävla skönt. Blev väldigt nöjd, även om jag inte hade blivit ledsen om hon hade klippt upp liiite mer, så är jag glad och nöjd och trivs bra i mitt hår för första gången på länge. Hittade dessutom mina dreads i garderoben trots allt så de åker väl i lagom tills att praktiken är slut^^, Ohh, juste, sprang 3.5 km på Billingen också medan K var på kendo i Lidköping. Kände mig jävligt hurtig faktiskt, och har inte fått någon träningsvärk än .___.
 
Idag har jag redan hunnit med att köra med återvinning och panta burkar och lämnat älsklingen på skolan. Igår köpte vi oss en skrivare, och storhandlade på Maxi. Idag funderar jag på att dra till ÖoB eller Rusta och köpa en trådback så jag kan ha mina kläder här lite schysstare eftersom jag fixat med hyllan i garderoben så att det faktiskt kan stå en där utan att trilla ut framlänges. Den hos mamma får jag antingen ge upp till dem, sälja eller hitta en plats för här. Man behöver ju inte ha kläder i dem, så den kan ju få stå i den andra garderoben så får vi dela på den.
 
Har sett ett par skor på DinSko också som jag blev lite sugen på, tänkte ta och prova dem och se om de känns bra, och ser bra ut på mig. Mina lågklackade svarta med snörning som jag älskar kan behöva lite backup eftersom sulan på ena klacken gått lite åt pipan, plus att sulorna är rätt tunna så man får ganska ont i fötterna och känner varenda liten ministen genom dem...
 
Okej nu blev det ett långt inlägg, får skriva lyricsen för sig^^ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback