Back To Business

Ber så hemskt mycket åt er ensamma stackare därute som kommer hit och inser varje gång att jag inte uppdaterat. På två veckor. OMFG :O :O :O
 
Eller nåt.
 
Jag vet inte om jag känner att jag har något särskilt att över huvudtaget rapportera om. Jag har jobbat och jag har slitit. Eller jo förresten. Förra torsdagen var jag hemma hos Hannapanna och Elin var där också :) Vi åt god middag och pratade strunt, såg på skräckfilm - Last house on the left. Skitweird, men ganska rolig. Jag gillade slutet väldigt mycket^^
 
K kom hit på fredag förmiddag och vi åkte alla fyra till Gröna Lund :) Där åkte jag alla de där nya grejerna som jag inte har hunnit göra. Eller tja, alla och alla. Insane var ny när jag var där sist för två år sen, men då spenderade vi största delen av tiden med att jaga efter Ronica och hennes kompis så jag hann aldrig åka. Twister byggdes till förra sommaren tror jag, och den åkte vi också, den var väldigt rolig :) Sen åkte vi Blå Tåget också, den hade de fräschat upp så det var ju lite kul. Vi gick i Lustiga huset, åkte Flygande mattan, Jetline och åt jättetråkiga langos (inget slår festivallangos), sen började det spöregna så då drog vi hemåt.
Måndag-onsdag hade K kurs med jobbet så då sov vi på hotell^^
 
Har jobbat i veckan, så vi har umgåtts så mycket vi hunnit efter att jag slutat. Igår var jag ledig, vi gjorde inget särskilt på förmiddagen, men åkte till Kungens Kurva på eftermiddagen. Såg Dark Shadows på Heron, och hann förbi IKEA en liten snabb sväng bara för att vi hade tid innan. Köpte värsta gulliga lakanen med smultron och igelkottar på <3 Jag kunde inte låta bli (A)
 
Klockan 3 imorse ringde klockan och då skulle K upp och med bussen halv 4, för att hinna till Arlanda Express. Jag tror att det är ungefär just nu som han landar nere i Palmas, Mallorca. Avundsjukan igen, hade så gärna varit ledig och följt med. Men icke. Jag ska jobba mån-ons, ledig torsdag och sedan jobba en hel vecka fre-tors. Kuuuul, men det blir det allra sista jag jobbar. Sen kommer flickorna och hälsar på och sen blir det en vecka hemma i Skövde innan praktiken drar igång igen. Två tredjedelar har då passerat sen vi började praktiken i mars. Helt sjukt faktiskt. I like it^^
 
Näe nu tänkte jag äta frukost. Den här dagen tänkte jag spendera på mig själv. Tänkte färga om håret inför att bli friserad den 27, tänkte fixa fötterna och naglarna och ansiktet. Behöver fräscha upp mig lite >.<
 
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback