Mus-usling

Idag var en dag med en hint av död tyvärr. Dels fick jag leta fram och slänga ut en död mus som låg i ett förråd, och dels var det två sorgliga besked.
Sen har jag fått lägga in planbeskrivningar på veterinärerna och hovslagarna på tidsbokningen, hann ända fram till nyår :P

Nu har jag ätit ugnspannkaka, varit på hemköp och råkat köpa till mig en fin kakburk, sett Erik och Mackan med älskling och gjort allmänt ingenting. Försökt äta lite kinapuffar men satan vad det spänner i munnen alltså... Känner mig som en moggis när jag försöker äta >.< Får liksom mala maten med tungan upp mot gommen x3

Om en halvtimme är det faktiskt Fråga Olle dokumentären, ett avsnitt som jag hade tänkt se på söndag kväll visas nu, vilket är bra för det börjar mycket senare på söndag :P

Så puss på er smågurkor, fredag imorrn! :D Hästvakt i helgen så återkommer på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback