It's gettin' hot in here

So take off all your clothes!

Det är fascinerande hur fort fredag kväll - söndag kväll går, medan måndag kl. 8.00-12.30 kan gå jättelångsamt. Nu var det iofs rätt mycket att göra idag, men andra dagar som imorrn antagligen kommer att bli. Orättvist!

Har varit på Hemköp nyss med syster, köpte en varsinn glass^^, Hon berättade om en dröm hon hade haft, vari hon och jag var jagade av Voldemort. Jag var retarded och Voldemort körde i en vit gammal volvo xD

Har börjat lyssna på The Hunger Games på ljudbok, inte kommit fruktansvärt långt, men ganska. Den är bra faktiskt. Kom överens med K om att vi ska se filmen tillsammans sen och hata den xD
Han har dock börjat lyssna på tvåan nu idag på jobbet. Orättvist att han ligger så långt före. Å andra sidan så antar jag att det inte spelar någon roll. Vi får fixa bra lyssnaböcker när jag flyttar ner igen i höst som vi kan lyssna på tillsammans :)

Jag har kommit fram till en sak till. Jag vill göra ett nytt försök till att färga håret rött. Det var tre år sedan nu, och jag har pratat med Gustaf och vi pratade lite om avfärgningar vs. avfärgning/blekning vs. blekning och kom fram till att det finns en ren avfärgning och den tänker jag hitta. Och den ska fanimej funka den här gången! Vill vara rödhårig igen! :)

Vad var det mer jag tänkte på? Minns inte. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback