Högtalarhelveten

Det är något knas med ljudkortet i K's dator så ljudet funkar inte alltid. Man får typ försöka starta om den så funkar det. Ibland. Nu har jag startat om typ fyra gånger och det funkar inte så den här datorn kan ju typ slänga sig i väggen eller nåt.

Kom hit i fredags efter praktiken, så jävla skönt att känna hemmakänsla igen :D Köpte mig en räksallad på Gubbens pizza på vägen hit och åt den framför tvn i vardagsrummet där jag trängdes med alla mina saker. Igår banade vi väg för gamla sängen på vinden, bar upp den och lite andra saker, och bäddade med min lite större säng. Har städat i städskåpet och gjort plats för saker och ting. Fick en garderob att ha kläder i :) Men har ju typ alla mina kläder hos mamma nu, men de jag har här hänger nu fint där i. Ja så det är liksom städat och fint här nu, riktigt så det känns att jag har flyttat in <3 Nu är jag jättesugen på att måla om min byrå och även bord och stolar :) Känner mig jättepysslig och vill bara ha massa ledig tid att göra sånt på. Kanske kan fixa med det nu i veckan, eftersom jag ändå kommer vara här själv ibland när K jobbar? Kan vara bra kvällsgöra :) Lite sandpapper, en pensel och lite färg :D Ska fråga om det när vi pratar sen <3 Eller imorrn, vi får se.

Hade tänkt baka pumpabröd faktiskt, men jag känner att jag gör hellre det imorrn bitti så det blir färskt bröd till frukost^^,

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Jo förresten. Jag ville se Pocahontas^^, Har beställt en Kama Sutra i torsdags kväll, som skickades i fredags morse. Hoppas den kommer imorrn så man får lite sånt att göra också :D Eller rättare sagt, lite mer inspiration eller så. Roligt, roligt :)

Puss på er 97%-vatten! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback