Halvvägs

Det är fredag kväll och jag sitter och äter mjukt tunnbröd med ost och dricker apelsinjuice. Har precis gjort en avfärgning av håret för att på söndag kunna färga det rött. Bestämde mig helt sonika för att det var dags nu. Förra sommaren gick det ju som bekant rätt värdelöst, så jag köpte på brors rekommendation en ordentlig avfärgning på Åhléns idag. Den var snordyr och jag behöver alltid två förpackningar till mitt långa, tjocka hår.
Det gick inte lite bra som allra första gången, men klart mycket bättre än förra gången. Tillräckligt bra för att jag ska kunna färga det rött. Känner mig än så länge väldigt nöjd.

Den här veckan känns som om den har gått fort, jag tror att det beror på att Pippuri har VABat och jag har varit själv med Anna, vilket har gjort att jag har fått göra väldigt mycket mer själv. Har ju gjort halva praktiken nu, fem veckor har gått och det är lika många kvar.
Har fått med mig ett EDTA-rör och kanyl för att få öva på att ta blodprov på Kurt samtidigt som jag ju då bara får en allmän koll på hur han ligger till, antagligen fullt frisk :)

Jag saknar mitt hjärta, som fyllde 25 år <3 Väntar på att han ska ha gått en rond med guidning så vi kan ringas sen och prata strunt tills jag somnar som vanligt xD Det känns inte som om jag har någon lust med att se på tv eller göra någonting annat särskilt. Går väl ner och bäddar om - det är en reva i mitt underlakan >.< Den får bli skurtrasa. Sen sätter jag mig nog och bara surfar runt och väntar på att särlek ringer :)

Pussigurka! Imorrn blir det stallet och rida eller tömköra, vi får se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback