Good day to you sir!

Idag har varit en bra dag på praktiken. På förmiddagen fick jag ett projekt av David att kolla upp lite gamla journaler efter blodprovsresultat, var typ 15 journaler att gå igenom.

Efter lunch fick jag hjälpa David och sen Ubbe helt själv, förutom en röntgen som Anna hjälpte till att instruera mig med - men bilderna blev perfekta! Nybörjartur kanske? ;) Kort sagt, en bra dag helt enkelt.

Nu sitter jag under mitt täcke och värmer mig med min laptop i knäet. Har ätit fiskpinnar^^,

Sanningen svider ibland, men just nu kliar den mest. Jag är förkyld nämligen. Den kliar och rinner i näsan - USCH! Hatar. Jag vet inte om jag sa det, kan ha gjort det. Men jag prövade ju att gå till Tungelsta istället för till Berga igår eftermiddag, och gjorde detsamma imorse tillsammans med Linda :) Om det inte regnar imorgon bitti så går vi där igen. Jag sparar typ in 20 minuters sömn. Så jävla skönt! Om man har lagt fram kläder och fixat matlåda kvällen innan så går det hur smidigt som helst. Skulle nästan kunna sova 30 min till, men jag vill ha den marginalen ifall nånting händer.

Här är en bild som får avsluta inlägget. En bild ur Bambi som jag tycker är så söt! Pr. Screenade den när jag såg den sist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback