Tacos, cupcakes och spel

Igår var vi på Skålltorp och övade på böjprov och att springa med hästarna, det gick bra. Sen gick vi in och letade ut var de intraartikulära injektionerna för ledanestesi görs, så vi vet vad vi letar efter och ungefär var vi ska raka. enklast är typ hovleden, kotleden och carpus, svårast är hasen, höften, bogleden och armbågsleden - om du frågar mig. Men det är väl olika mellan olika hästar... Ska ta varje tillfälle i akt jag kan - som med allt annat vi hållit på med : P

Vi tog Cecilia med oss hem, och vi åt lunch och sen sov vi lunch. Jag introducerade Skara för kigurumin, vilket var roligt. Självklart ska det åka förbi en trimmad gammal bil med ett gäng killar som måste ropa "muuuuu! var har du din tjur??" och liknande x3

Hemma igen bakade vi cupcakes/muffins - Cecilias Åsas choklad och hallonmuffins, och Hectors banan och valnötsmuffins! Vi gjorde cream cheesefrosting med vit choklad i, och hade kokos på! OM NOM NOM! Godaste nånsin^^

Sen gick vi ner på affären igen och mötte upp Linnéa och Martina för att handla mat - vi gjorde tacos, och sen kom Madde och Flinga också : ) Vi såg till att bli proppmätta och lite till, och sen spela carcasone? ser inte asken så tydligt härifrån...

Idag ska vi till IKEA, men jag är inte säker än på om vi bestämde Jönköping eller Göteborg - eller om vi över huvudtaget faktiskt har bestämt nåt? Det visar sig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback