Ska döpa om den här sen

Hur lång tid tar det att steka en smeg amerikanska pannkakor? Tja tillräckligt lång tid för att jag ska hinna bli hungrig och att det ska gå över. Jag hinner missa Halv åtta hos mig och lär hinna se det upplagt på tv4play innan jag är klar -.-'

Å andra sidan ska jag inte klaga - imorrn får vi åka hem! Yay!

Usch det har varit bajsväder idag verkligen, pissregnat och sidvind >.<
Vi började 8, och vi hade PBL. Gick väl bra, men vår handledare är så fruktansvärt bakom flötet ibland att jag blir alldeles trött... Sen hade vi en tråkig uppgift som gick ut på att fylla på vidare en tabell med artiklar om utvärdering av hältundersökningar.
Långlunch i Smedjan, en kortare föreläsning än planerat så jag hann gå hem mellan den och TBE-sprutan på Vilan hellre än att spurtcykla, vilket var trevligt.
Mitt paraply knäcktes i en spjäla när jag gick ut i blåsten! *snyft!*

Tänk vad mycket fortare det går att steka när man inte tittar på varje pannkaka^^

Ah näe men.. Jag borde väl slänga ihop lite packning, och ringa pappa sen. Nu ska vi se om Halv 8 har lagts upp, annars kan jag ju börja kolla webb-bonden! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback