Seminariedag

Jah! Då var det dags igen - huvudet känns ungefär som en kålsoppa just nu efter att ha lyssnat på 9 presentationer och själv varit med och framfört en. Seminariet handlade om olika terapeutiska behandlingsmetoder inom rehab, vilket jag antar att jag redan har skrivit i nåt tidigare inlägg, men varför inte upprepa det igen?

Efter att ha gått upp en timme tidigare och läst igenom halvtyst för mig själv så (varför har Å-knappen börjat dumma sig för? >.< ) tog vi oss via ICA till skolan. Woooow, efter lunch var det inte många aktiva hjärnceller kvar, särskilt inte efter vår egna presentation när man började slappna av på allvar. Men det var bra presentationer, även om jag tyvärr måste erkänna att mycket i slutet gick in i ena örat och rakt ut genom det andra. Inte lovande inför tentan...

Det jag har tänkt göra nu är att kolla på Halv 8 hos mig som jag inte riktigt hörde allt de sa igår, och Sveriges Historia, det missade jag också. Däremot fick jag hjälp av Matilda och Louise att sätta i mina nya (och gamla) dreads, tack så mycket! :) Det var dock av någon underlig anledning bara 10 stycken i varje, jag hade för mig att det var 20 stycken i varje, jag har nämligen 21 av mina svartblå, och jag har för mig att jag den gången bara köpte ett paket... Strunt samma. Jag vill till nästa gång ha handgjorda, kanske borde lära mig själv hur man tvinnar dem? Sen tycker jag för övrigt att Matilda borde ha det, hon skulle vara jättesöt i typ blonda och rosa, eller blonda och turkosa ^^,

NU - kex och tv4play!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback