Nu är jag helt övertygad om...

...att det saknas ett inlägg. Dålig stil.

Jahapp, igår var jag, Ardente och Cecilia på DM i skogskörning utanför Hjo. Sex ekipage vackra nordingar ställde upp varav en enda kusk var tjej. Tyvärr tyckte jag väl inte att hon var så skicklig som de andra, men å andra sidan ska väl inte jag stå vid sidan och vara den som är den.
Blev väldigt sugen på att lära Kurt att köra i skogen, och är tacksam över att ha fått pröva på olika tekniker med skogskörning både på Berga och på praktiken på Gotland : )

Hittade även en loksele som jag ville ha, men bestämde mig för att den antagligen var för kort i lokorna, och att det saknades för många delar.

På kvällen var jag den första som hittade hem till Louise, och sen kom Emelie, Sandie och Mattias, och deras kompisar, Matilda, Jonte och Josse. Emelie och Sandra fick födelsedagspresenter i efterskott, och vi lyssnade på musik och pratade strunt.

På grund av bristande intag av föda under dagen blev jag ordentligt förgiftad - tänker inte skriva några detaljer, men jag är fruktansvärt tacksam att jag kom hem hel och hållen och att fina fäsken kunde öppna dörren och släppa in mig <3

Dagen har varit snurrig och något illamående, jag vill ha min mamma och en våt handduk i pannan .____.

Näe, deppat lagom nu - mord ska lösas i Midsomer, och som många gånger förr påpekat - hur kan det fortfarande finnas folk kvar där? : P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback