Jag är ingen plugghäst - jag är ett oupptäckt geni

Idag har vi bara haft föreläsning förmiddag, men det räckte kan jag ju säga. Har använt tiden sen lunch att renskriva anteckningarna. Vi har även varit till trafikskolan och bokat körtid till fäsk, och sen gick vi till bokhandeln. Jag köpte fyra nya pennor som förhoppningsvis inte tar slut lika fort som mina gelepennor... Vill ha ett Victoria Frances-pussel.. : /

Eftersom att det regnade lite lagom mycket så fick Fäsk anledning att premiärgå sina nya stövlar, och jag fick använda mitt fina muminparaply <3

Nu suktar jag efter lite mat, och jag funderar på om jag skulle gå ner på affären och handla lite så jag kan göra piroger - lät så gott i min pajbok^^ Däremot får spenat- och fårostpiroger antagligen bli spenat- och mozzarella, eller halloumi, eller nåt annat, för jag känner just nu att varm fårost/fetaost skulle vara för torrt och trist i min mun. Mm, mozzarella blir det nog.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback