Glee - final season!

Idag har varit en skön dag - vi började med att handledarfritt göra pblen, och det var inget nytt fall att ta itu med heller vilket är klart uppskattat.
Efter det gick vi bort till bibblan och satte ihop rapporten till seminariet. Det enda som ska göras nu är att Louise ska skriva in sina källor i referenslistan och stoppa in dem i texten. SKÖÖNT!

Hemma har jag ätit, renskrivit klart (!!), packat inför helgen, diskat och ätit lite till. Efter maten gick jag bort till Emelie, där Louise och Matilda redan var. Vi såg "Sol, fest och oroliga föräldrar" - vilket fick mig att fortsätta ha låga förhoppningar om landets framtida styre - och sen såg vi "Monster till svärmor". Lite lagom amerikansk, lite lagom skämskudde sådär. JLo är en värdelös skådespelerska, så är det bara.

Nu har jag sett första avsnittet av sista säsongen av Glee! .____.
Idag ska även de två första avsnitten av femte säsongen av The Big Bang Theory visas i USA. Tyvärr låg inte de uppe än på SideReel, så jag får hålla alla ögon öppna imorrn och i helgen!

Imorrn ska jag upp tidigt och tvätta så jag har lite rena kläder!

Nattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback