Day o' the moon

Idag har vi haft en föreläsare som låter som Elvira Fattigan i Dunderklumpen! Det var inte jättemycket nytt, och hon sa inte mycket utöver det som stod på slidesen så jag tycker egentligen att det var ganska värdelöst.
Imorrn ska vi tydligen i grupper se om vi kan göra några tillägg till treornas arbete med att ta fram utvärderingar till olika behandlingsmetoder m.m. Min grupp fick hälta och hältutvärdering. Är nog relativt lätt att hitta artiklar om.

Nu hemma har jag överskådligt (slarvigt) skrivit ner svar till pbl. Borde väl kolla in morgondagens pbl också, men det kan jag göra sen.

Jo! Imorse ringde de från folktandvården och de har fått min remiss nu, så vi har bokat tid till utdragning den 30/9, 7.40 på morgonen, så jag får gå med halv ansiktspares till skolan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback