Bita sig i svansen och skjuta sig i foten

Det är så bra när man säger en sak - man ska minsann inte göra 'det där', det är inte riktigt den personens grej.
Och så lägger man upp en bild och status på fb som säger helt raka motsatsen.

Bra där, braa...

Jaja, jag ska inte lägga mig i, men jag kan inte låta bli att undra vad som försigår i ens palle.

Samtidigt så fick jag höra en annan sak idag som gjorde mig glad och jag fick lust att fnissa som en 8åring en stund x3

Innan dess så har jag och kombo tvättat, och hjälpts åt att dammsuga och skura golven, jag har skurat badrummet och skakat filtar, det är diskat, och vi har satt upp gardinstång med gardin till fäsk : ) fiiint!

Imorrn är det ny vecka - det vill säga skola, men även ny vecka av Halv 8 hos mig, och nytt avsnitt Sveriges historia, och på onsdag är det säsongsstart av Bonde söker Fru! :D Yay!

Wow snacka om osammanhängande inlägg >.<

Som ett sista avvikande tillägg - jag vill till Göteborg och träffa folk och busa! Jobbigt att se bilder på folk som har kul utan mig .___.  De kan väl åtminstone säga att de önskar jag var där..?

NattNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback