Victory

Jag har gjort HELA melodikrysset själv! Dock med liiite sök på google (typ My Fair Lady, jag är inte så haj på musikaler). Sen att det är barnhelg och hälften av frågorna var jättelätta har absolut ingen relevans i det hela.

Hade ställt klockan på 7 imorse för att gå upp och tvätta, men jag orkade verkligen inte, så jag sov en timme till. Då var det mycket lättare att gå upp, även om det fortfarande låg tunga dimslöjor över hela stan. Blev bara två parallella maskiner, så allt hinner förhoppningsvis torka tills 14 då det är dags att hämta upp allting.

Såg Repo! The genetic opera igår, den var jätteannorlunda från vad jag hade förestället mig - story och allt. Men den var absolut ingen besvikelse för det - tvärtom! Väldigt bra, lite underliga (värdelösa) texter stundom, men i övrigt en bra film.

Nu tänker jag försöka få tag på Renée så jag vet om de har tänkt dyka upp alls, och i så fall när.

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback