Sluuuuut D':

Serien Sveriges Historia är nu slut. Jag kommer antagligen se sista avsnittet igen på tv4play senare, för jag missade lite detaljer.. Men ändå. Jag älskar såna här program, och det var verkligen väl organiserat, bra och relevanta saker togs upp, både välkända, och andra lite (i alla fall för mig) helt nya, okända saker. Jag älskar att se miljöer från runt omkring landet där man faktiskt vet att historiskt viktiga saker har ägt rum. Innan jag flyttar härifrån vill jag ta med mig lillasyster och åka till Varnhem och Gudhem och se oss omkring i de miljöerna.

Jaja... Vi kan ju hoppas på att det visas igen, eller går att köpa/ladda hem och se från början, senare^^ Ja. Jag är skadad. Men kom igen, det är ju helt klart bättre att kolla Sveriges historia än Svenska Hollywoodfruar!

Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback