Sista halvtimmen

Nu är det bara 30 minuter kvar av det här dygnet. Av den här veckan. Imorgon har vi föreläsning om kattbeteende. Det står beteendestörning katt, men det vet vi ju hur det gick med häst.. x3

Syster har nu åkt hem igen. Igår flätade jag i hennes dreads, det tog exakt hela första Arn-filmen :P Sen gick vi en tour genom stan, hade tänkt visa hennes leksaksaffären, men vi var typ 10 minuter för sena. 14.10. Det är inte okej att en affär är stängd då. Men sen är inte trycket så högt i den här byn, det vet vi ju sedan tidigare >.<
Vi såg Johnny English på datorn i fredags kväll, sen gick vi och såg tvåan på bion igårkväll.

Idag har vi gått runt en annan väg, jag har visat henne skolan och KTC, sen gick vi bort till Ö&B och sen hem igen. Vi såg några avsnitt Glee och delade på en pizza. När det sen var dags lämnade jag henne vid bussen och vinkade av henne. Skönt att veta att vi ses igen på tisdag kväll^^

Lyssnar på nån skum programpunkt på radion - där programledaren påstår att Pink Floyd är popmusik. Han har pratat om olika typer av psykedelisk musik, och tycker helt plötsligt att Pink Floyd med dess första sångare och låtskrivare Syd Berrett är psykedelisk pop. O....keeeeeej. Visst, den här låten är rätt weird som han spelar nu, och jag hade aldrig gissat att det var dem, men jag hade aldrig definierat det som pop. Psykedeliskt, helt klart. Men pop?

Herregud, nu kom jag av mig lite xD Jag och Fäsk cyklade till Coopen och köpte rotfrukter för 2.90kr/kg och fyllde två stora kastruller som sen blev En stor kastrull rotmos serverat med ungsbakad quorn/falukorn. Detta intogs till filmen 300. Mycket krig, inte så mycket handling, men jävligt fräckt filmat och fräcka effekter! Ögongodis nomnom!

Nu ska jag sova, det är således bara 20 minuter kvar av detta dygn!

Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback